Автор Тема: Програма для відстеження та аналітики дзвінків  (Прочитано 86 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн купец

  • Повелитель газона
  • ***
  • Сообщений: 258
  • gazon.ua
    • Просмотр профиля
Мене цікавить вибір програми для відстеження та аналітики дзвінків. Якщо можливо, прошу надати докладну інформацію щодо доступних опцій та їх переваг. Для мене важливо мати змогу ефективно відслідковувати всі вхідні дзвінки і отримувати аналітику їх ефективності.

Оффлайн балибак

  • Повелитель газона
  • ***
  • Сообщений: 229
  • gazon.ua
    • Просмотр профиля
Для відстеження і аналітики дзвінків рекомендую вам обрати програму, яка пропонує такі основні функції: запис всіх вхідних і вихідних дзвінків, ідентифікацію джерела дзвінка, відстеження конверсій з дзвінків, аналіз часу розмови, інтеграцію з CRM системами, та можливість збирання даних про клієнтів. Приділіть увагу також можливості встановлення унікальних номерів для кожного рекламного каналу.


Оффлайн балибак

  • Повелитель газона
  • ***
  • Сообщений: 229
  • gazon.ua
    • Просмотр профиля
Один із найкращих інструментів для колтрекінг , який я б хотів рекомендувати, - це Ringostat. Їх платформа надає повний спектр функцій для відстеження дзвінків, включаючи інтеграцію з важливими маркетинговими інструментами, аналіз конверсій і багато іншого. Вони також пропонують детальну аналітику і можливість визначити ефективність вашої реклами за допомогою унікальних номерів.